cześć. puszka, inaczej grucha steruje wychyleniem kierownicy w turbawce. jak jest nieszczelna, to różne cuda się robią. jak przyspieszasz to przeładowuje, jak jedziesz spokojnie to niedoładowuje. ile zapłaciłeś za czyszczenie i co było robione? zawór n75 to 1 z tych 2, co są przy podszybiu, wchodzi/wychodzi z nich kilka rurek/przewodów podciśnienia. jeżeli grucha jest nieszczelna/przerdzewiała, to może tam nalecieć trochę syfu i problem gotowy. czy próbowałeś na 3 i 4b przegonić auto ponad 4k rpm? nic się nie dzieje? bo przy notlaufie to na 5b norma. najlepiej by było zrobić logi dynamiczne i pokazać specom od programów, będzie jasno i przejżyście co boli twoje auto.
Nowa Octavia Tour- jaki kolor wybrać ?
Zwiń
X
-
Nowa Octavia Tour- jaki kolor wybrać ?
Szanowni Koledzy , bardzo proszę o pomoc w wyborze koloru NOWEJ OCTAVII TOUR - odbiór w marcu 2011r. Zamówiłam szary satin a teraz zastanawiam się czy nie zmie nić na błękit aqua taki jak w katalogu Octavii FL ps. czarny bardzo ładny ale jeżdże już czarną Fabią 6,5 roku :-)
-
-
irka68, no żeby kobieta się o kolor pytała :shock:
Ja mam srebrny brillant. Jak na srebrny metallic to jakoś tak plastikowo wygląda, ale ma jedną ogromną zaletę: z odległości kilku metrów samochód nie myty 2 tyg wygląda na czysty (nie chciałem nówki sztuki na mrozie myć). Jak dla mnie to bardzo duży plus, bo nie mam czasu, żeby co drugi dzień samochód myć.
Co do kolorów które podałaś, to szary moim zdaniem lepiej wygląda - jakoś tak dostojniej, bardziej elegancko.Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
Miałem kilka różnych samochodów w różnych kolorach. Jak ze względów praktycznych i ekonomicznych to szary lub jego odcienie. Brudu nie widać. Czarny można by powiedzieć jest dostojny, ale myjkę trzeba będzie odwiedzać co drugi dzień. Biały też ładny ale brud też widać może nie tak jak na czarnym ale zawsze. Jak zamówiłaś satin będziesz miała podobny do mojego - satin grau metalic. Na zdjęciu widzisz jak wygląda. Wybór i tak należy do Ciebie. Pozdrawiam
Komentarz
-
-
irka68, przepraszam cie bardzo, ale kolor lakieru auta jest sprawa bardzo indywidualna i nie podejmuję sie doradzania w tej kwestii
Cóż z tego, że ja ci powiem żebyś wybrała czarny magiczny, bo mi się taki podoba, skoro ty powiesz, że on jest brzydki.
Takie pytania są moim zdaniem totalnie pozbawione sensu. Każdy ma swoje odczucia co do kolorów i nimi powinien się kierować.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Czarny jedynie słuszny.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Nie wiem czy taki jest w O2 Tour, ale ja zdecydowanie polecam (jako niesamowicie praktyczny) kolor ciemny szary (grafitowy). Kolor ten praktycznie sie "nie brudzi". Ja swoje auto myłem jakieś (tu pominę) tygodni temu i wciąż wygląda przyzwoicie. W tym czasie mój kolega użytkujący srebrną O2FL mył ją przynajmniej 3-4 razy, a i tak zawsze po 2 dniach ma ją brudniejszą niż mój "graficik"...
Komentarz
-
-
A jak to jest z ewntualnymi zarysowaniami. Czy na srebrnym z racji braku różnicy między podkładem a lakierem ryski( ja wszystko zauwazę) bedą mniej widoczne?
Czy na Twoim( antracyt) po pierwszym już myciu widziales pod światło drobne zmatowienia, zarysowania?
O kurczę dopiero teraz zauważyłem że to toyota. Ten szaruw OC2FL jest ciemniejszy
Komentarz
-
-
Miałem OII srebrny metalik (ten jaśniejszy) i to chyba najpraktyczniejszy kolor który się nie brudzi. Ani w lecie nie widać kurzu, ani w zimie sól za bardzo też nie psuje wyglądu. Teraz mam OII FL czarną black magic (za namową Żony) - wygląda pięknie jak jest czyściutka - ale mycie co 2 dni zapewnione :lol:
Najlepiej - wybierz kolor który Ci się podoba najbardziej - przecież to Twoje oko ma cieszyć! :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomski81a ma ktoś octavie II tour kombi w kolorze pacific blue ? jeśli tak to mógłbym prosić o jakieś fotki ? bo właśnie zamówiłem taka a jakoś na necie znaleźć nie potrafię
Audi to moje ostatnie autko w kolorze srebrnym.Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
-
-
Wszystko zależy od praktycznego podejścia do samochodu. Jeżeli samochod ma służyć do jeżdzenia, a nie do imponowania wyglądem, to tylko srebrny metalik. Mam takie kombi już 11 rok (od początku 2000). Zawsze dobrze wygląda, a myję gruntownie tylko po zimie, a w międzyczasie: pada rzesisty deszcz, to wyjdę z parasolką i w kaloszach, miękka szczotka załatwia sprawę w czasie tego deszczu. W zimie podobnie: spadnie mokry śnieg, miękka szczotka załatwia prawę, bo wystarczy go tylko zgarnąc, i niema brudu. żadnego mycia poza tym. Wszystkie zaprawki zadrapań (nie uniknione po latach) można załatwić byle jaką farbą pod kolor, i nie są widoczne nawet z małej odległości.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bassyO kurczę dopiero teraz zauważyłem że to toyota. Ten szaruw OC2FL jest ciemniejszy
I nie daj sobie wmówić, że srebrny jest mniej brudzący się od grafitu - jutro postaram się strzelić fotkę swojej Tojtojki ze srebrną O2FL i zobaczysz różnicę...
Komentarz
-
Komentarz